Buscar

Páginas

10 Perkara

1. Sebenarnya sambil taip entry ni aku sedang menunggu seseorang pulangkan kunci rumah aku. Tah cemana boleh terlepas ke tangan orang lain. Seb baik tak ceroboh rumah ni. Haha.

2. Hari ini bermula dengan tragedi dan banyak perkara yang boleh menggeletek peritonial cavity aku. Malas nak elaborate.

3. Hospital S as per ush, sangat tenang dan mendamaikan. Aku suka hospital ni. 

4. Cuma makanan kat cafe do not really entice me. Rasanya dua kali je aku makan masak lomak.

5. Anyhow, speaking of food, sejak start hospital attachment ni aku macam dah addicted kat tom yam Restoran ME. Hampir setiap hari aku melawat restoran tersebut lantas membeli tom yam. Contohnya hari ni. Kawan-kawan yang lain pergi pasar malam, tapi demi tom yam aku sanggup jadi forever alone pergi order makanan. Ketagihan apakah ini?

6. Tadi ada nenek yang sangat comel. Bahasakan diri beliau Oyang dengan aku, dengan alasan beliau ada 50 orang cicit. Haha. aku tak clerk case beliau pon, cuma saja sembang-sembang dengan beliau. Walaupon sebenarnya aku kurang paham sangat sebab dialek percakapan beliau sangat pekat. Aigoo.

7. Doktor AA memang sangat compassionate. Tadi aku nampak beliau duduk atas katil patient sambil sembang dengan patient dari sebalik tirai. Untungla. Hari ni beliau tak emo plak.

8. Bilangan pesakit ESRF sangat membimbangkan aku. Kalaulah aku kaya, mungkin aku akan adakah sebuah pusat hemodialysis secara free.

9. Esok dah Rejab. Begitu pantas masa berlalu.

10. Mana orang yang aku tunggu ni? Tak sampai pon. Grrr.

2 annotations:

izzanis

salam singgah... :)

tengah buat housemenship ye? salam perkenalan~ ;)

silverlocket

Salam Izzani.
Saya pharmacy student sebenarnya. Sekarang tgh clinical attachment kt hospital.

Salam perkenalan jugak. :)